W dużym biurze powinna być osoba, która będzie odpowiedzialna za jego zaopatrzenie. Bardzo przecież łatwo będzie zauważyć przestój w pracy, jeśli dojdzie do takich sytuacji, gdy zabraknie prostych rzeczy, jak długopisy, czy też materiały do drukowania.
Najlepiej jest powiązać przyjemne z pożytecznym i spowodować, że wydruki z kserokopiarki będą jednocześnie akcesoriami reklamowymi. Tak zaś może się stać, jeśli do biura przychodzą klienci, kontrahenci i inne osoby, które wykazują zainteresowanie prowadzeniem właśnie takiej działalności i nabywaniem wytwarzanych produktów.
Wtedy przecież takowe wydruki z kserokopiarki właśnie będą służyły także jako reklama, więc takie warto zakupić. Może będzie to nieco droższa inwestycja, niż zakup zwykłych długopisów, ale nie na tyle, aby przestała być ona opłacalna. Poza tym warto pamiętać też o czymś takim, jak marketing wewnętrzny, czyli skierowany do własnych pracowników. Jeśli używane przez nich wydruki z kserokopiarki będą zawierały logotypy, czy tez inne znaki związane i skojarzone z firmą, w której pracują, zapewne będą podświadomie bardziej się do niej przywiązywać.
Jeśli zaś kserokopiarka nie będzie jakoś reglamentowana i dostęp do niej będzie otwarty, pracownicy będą mogli wydruki z kserokopiarki wynosić na zewnątrz i rozdawać znajomym. Jeśli będzie tam logo firmy, takie wirusowe działanie marketingowe może mieć bardzo duży sens. Jednak pamiętajmy, że tylko wtedy, jeśli materiały biurowe będą markowe. Wtedy będą też sprawdzać się jako sposób reklamy usług i towarów, jakie dana firma ma w swojej ofercie handlowej.